header

Veel gestelde vragen

Waarom zijn wij goedkoper uit bij Rotan Living?
De prijs wordt bepaald door de inkoop, wij hebben een rechtstreekse inkoop vanuit Indonesie en de Phillipijnen. Er zit geen groothandel meer tussen. Rechtstreekse verkoop vanuit de container naar de consument.

Wat zijn de Transportkosten?
Zoals aangegeven op onze homepagina leveren wij gratis door heel Nederland, met uitzondering naar de eilanden. Vaak is er een depot waar meubelen en andere goederen verzameld wordt met een transporteur naar de eilanden. Dit is dus ook allemaal te regelen.

Hoe gaat de betaling?
Wij leveren contant bij levering. Wij vragen niet om een aanbetaling! Wij geven u wel de mogelijkheid om via Ideal te betalen.

Wie is de transporteur?
Wij leveren alles met eigen vervoer. Tevens houden wij rekening met de klanten omtrent afspraken en tijdstippen van levering. Onderweg wordt vaak gebeld 1 of 2 uur van te voren, hoe laat wij bij u  zijn.

Hoe zit het met de garantie?
Op al onze meubelen geven wij een standaard 3 jaar aflopende garantie. 

Hoe kan ik de bestelling plaatsen?
Door middel van de artikelen te plaatsen in het winkelmandje.

Wat zijn de levertijden?
Veel artikelen hebben wij op voorraad en wij streven ernaar om de artikelen binnen 14dgn bij u te leveren.

Is het ook mogelijk om met een aantal stoelen langs te komen op zicht?
Ja, onze showroombus geeft u de gelegenheid, om bij u thuis op uw gemak de meubelen te bekijken in uw "interieur".